2 Şubat 2009 Pazartesi

"Exit Music (For A Film)"

Wake.. from your sleep
The drying of your tears
Today we escape, we escape
Pack.. and get dressed
Before your father hears us
Before all hell breaks loose
Breathe, keep breathing
Don't lose your nerve
Breathe, keep breathing
I can't do this alone
Sing.. us a song
A song to keep us warm
There's such a chill, such a chill
You can laugh
A spineless laugh
Now we are one in everlasting peace
We hope that you choke, that you choke
We hope that you choke, that you choke
We hope that you choke, that you choke

3 yorum:

nazif dedi ki...

Mutsuzluğu daha da çok mutsuzlukla taçlandırıp tüy dikmek istediğimiz o şabalak yaşlarda bolca fenalaşmamı sağlamış bir şarkıdır hakikaten. Şimdi kaşarlandığımız için tatsızlık yaklaşınca hemen üstüne bangır bangır industrial döküyoruz, bişeyciğimiz kalmıyor çok şükür.
Püü ne çok şeyi unutuyor insan. Şarkıyı dinleyince hatırladım, iyi oldu.
True Love Waits'i hala bir albüme koymadı değil mi bu terbiyesizler?

aslı hayvanı dedi ki...

ben iddia ediyorum, dünyanın en bunalım şarkısıdır bu (boğaç da zenci zaten) mutlu olanı mutsuz eder, mutsuz olanı ise öldürebilir.

Gülben dedi ki...

yaa üstünden bunca yıl geçmiş, ben hala acccayip severek dinliyorum... sanırım mutsuzken çekiyor beni kendine. dinlerken mutsuz / depressed falan hissetmiyorum ama...