3 Şubat 2009 Salı

All along the watchtower


"There must be some way out of here,"
said the joker to the thief,
"There's too much confusion, I can't get no relief.
Businessmen, they drink my wine,
plowmen dig my earth,
None of them along the line know what any of it is worth."
"No reason to get excited," the thief, he kindly spoke,
"There are many here among us who feel that life is but a joke.
But you and I, we've been through that,
and this is not our fate,
So let us not talk falsely now, the hour is getting late."
All along the watchtower,
princes kept the view
While all the women came and went,
barefoot servants, too.
Outside in the cold distance
a wildcat did growl,
Two riders were approaching,
the wind began to howllllllll....

herkese yakışır ama bence ya jimi olacak ya paul...

5 yorum:

aslı hayvanı (a.k.a. domuz) dedi ki...

inanılmaz bir nokta vuruşu paige'den yine :) ööle hastasıyım watchtower'ın.

ya paige'im, biz seninle senelerce ayrı gayrı kaldık ama ortak zevkler bu kadar mı olur kardeşim? beraber büyümekten mi geliyor bilemiyorum.

PaigeMarshall dedi ki...

şu ruh ikizi dedikleri şey bööle bişey mi?

yaa işte aynı sokak, aynı bahçe, aynı okul, aynı servis hatta aynı servis şoförü falan bunlar hava gibi, su gibi bi nevi... bünyeler benzer olunca, çıktısı da aynı zannımca.. 4gözle tiskinen insan yazılarımızı bekliyorum. okudukça mutlu olucam, biliyorum :)

aslı hayvanı (a.k.a. domuz) dedi ki...

tiskiniyorumlar kafamda belirmeye başladı ama düşündükçe sinirleniyorum bi de kendi kendime :)

nazif dedi ki...

aslı aynı sebepten ben de uzaktan iletişim yazımı yazamıyorum. bir bakıyorum iki paragraf yazmışım ama tamamı asabiyet ve hakaret içeriyor. kaç kere yazıp yazıp sildim.

PaigeMarshall dedi ki...

ahah hahaha hastayım, şimdiden mutluyum.
aslıhayvanı tiskinen insan episode1 ellerinden öper.