27 Ağustos 2009 Perşembe

Aborjinlere hakaret...

methadras'a ithafen :)
(methadras şiddetle tiskinebilen hatta hızla nefret edebilen bir kişi olduğu için kendisine sevgimiz ve saygımız sonsuz.)

KGS kartı kullanımı ile ilgili bazı tespitleri olmuş, ordan yola çıkarak:

Dün Ankara’dan dönerken acaip yorgunduk.. Sürekli anons yapması gereken / işi anons olan kadına yüksek sesle “bi sussan keşke” diye söylenirken yakaladım kendimi bir ara – ama yorgun / dinlenik, tatil / iş ne olursa olsun; bu uçuşlarda en sevmediğim şey: uçağa binemeyen, binse de oturamayan, kendisi / karısı otursa da, karısı / kendisi yerleşemeyen, ısrarla bagaj olarak vermedikleri kendileri kadar çantalarını "başüstü dolaplarına" yerleştiremeyen insanlar ve bu insanlar yüzünden biz yerleşmesi ve uyuyası olan kişilerin koltuklarımıza oturmamızın zaman alması...

Bi de bu check-in görevlileri bazen (sanırım onlar da zaman zaman yolculara fena halde kıl olduklarından) aileleri bölüveriyorlar çeşitli sıralara ve de koltuklara...

Dün de bir kadın (ki kendisi pek feminen bir görüntü de sergilemiyordu), kocası ile ayrı düşmüş (arka-arkaya koltuklar)... böyle bir oturamamalar, bir yanyana yer istemeler, dudak sarkmış, gözler nemli hostesten yardım isteyerek bakmalar falan..

Hostes öndeki adama “aileyi bölmesek, siz arka sıraya geçer misiniz?” dedi.

Adam direkt “hayır” dedi.

Biz kısa bir süre, "ulan acaba ben derdim" diye birbirimizle bir anket çalışması gerçekleştirdik ve vardığımız sonuç, çok net “hayır” oldu....

Yani özetle: Ben seni aborjin olarak değil, insan olarak sevmiyorum... (umut'un hastasıyız, o ayrı)


3 yorum:

aslı hayvanı dedi ki...

eheheh, direkt hayır benden de göz süzen aileye hem de sırf göz süzdükleri için. ben bunu market sıralarında da sık sık yapıyorum.

-öhöm, benim sadece bir ekmek (veya su veya sakız olabiliyor) vardı da, kasadan geçirebilir miyim hemen izin verirseniz?
-hayır.

nispeten daha kibarca ve az hayvan olduğum günlerdense;

-bakın, az ileride en fazla 5 adet kasası var, veya nakit kasası şurda, boş onlar hep. kolay gelsin.

şule dedi ki...

"aile 1 saatliğine bölünse ne oluyor acaba" diye düşünür, yine de "hayır" diyemezdim sanırım. ühü ühü, yoksa bende yeterince KAL kanı yok mu?

aslı hayvanı dedi ki...

bilemiyorum, yerini vermen hoşuma gitmedi şule..