30 Kasım 2008 Pazar

Cappy Ağacı altında uyuyakalsam, “çaktırma”dan

Hastayım Cappy Ağaçlarına.
Fenerbahçe stadyumunu geçer geçmez, outdoor harikası bir cappy ağacı var. Yeşile hasret mi kaldım nedir? Üstündeki portakalları falan tek tek sayabilmek için trafik tıkansın istiyorum.
Bugün Gülsen bana, kıbrıs seyahati - kasketli ve keçi sakallı bir adam - yıldızlarla kaplı kocaamaan bir gökyüzü dedi ve de köklerinden gökyüzüne uzanan o kocaman ağaçlardan.. Cappy Ağacı dedim ben de.
Fotoğraf benim değil. Pazarlama sitelerinden birinden indirdim.



Ece’yle “yaşlanınca” listemizde böyle bir “wish” de vardı (var mıydı?); yeşillikler içinde bir evde, bahçede büyük bir yemek vermek, ağaç gölgesinde şezlongda (boşalmış kırmızı şarap kadehleri kucaklarda), çaktırmadan sızıp kalmak...



Ve de Melis, babamı görmüş rüyasında “ölmedim Meliscim, çaktırma, geziyorum” demiş Melis’e. "Çaktırma" derken, göz de kırpmıştır dedik Gülsen'le....

2 yorum:

ece arar dedi ki...

cappy ağacı! çok şeker...
gülsen bana da kahve falı baksın. sen iç benim için. wish listte var öyle bir madde, var var...

aslı hayvanı dedi ki...

bahçemden topladığım domatesleri yemek istiyorum ben wishlist baabında. hatta daha da ileri giderek kendi zeytinyağımı da yapmak istiyorum.